énhogyan

énhogyan

Havas és szép

2024. január 21. - PDL

21_4.jpg

Ragyogó napsütés és jó hideg. Nem a három kilométernek örültem, hanem annak, hogy nem estem hasra. 

Az fel sem merült, hogy ne menjek ki az erdőbe, de arra nem számítottam, hogy ilyen sok lesz a hó. Találtam egy szakaszt, ahol a napsütés elolvasztotta, ott teljesen jól lehetett haladni, így aztán most nem mentem szép nagy köröket, csak rövideket, viszont szerintem nagyon érdekes, hogy a három kilométer így is ugyanannyi időbe telt, mintha száraz és csúszásmentes lett volna a pálya.

 Jó volt, nagyon. Éljen a mozgás!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://enhogyan.blog.hu/api/trackback/id/tr5818308203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Márta53 2024.02.08. 06:17:40

Csak kitaláltam hogyan reagálhatok. Köszönöm a nálam tett látogatást.
Partfal.

PDL 2024.02.09. 19:00:41

Én is köszönöm, hogy itt voltál.
süti beállítások módosítása